02191300224

عمیق  ترین چشمه  آب سرد  جهان

پیک نیک،عکاسی،ماهی گیری و کلی کیف و حال دیگه اونم توی چشمه ای که بخاطر رنگ فیروزه ایش معروفه میتونه دلایل کافی ای باشه برای اینکه تو گرمای تابستون بری و دل به سختی راه بدی. توی کشور چهار فصل ایران، بین جاذبه های گردشگری ای مثل جنگل و رودخونه و چشمه کلی انتخاب داریم

عمیق  ترین چشمه  آب سرد  جهان

عمیق  ترین چشمه  آب سرد  جهان

پیک نیک،عکاسی،ماهی گیری و کلی کیف و حال دیگه اونم توی چشمه ای که بخاطر رنگ فیروزه ایش معروفه میتونه دلایل کافی ای باشه برای اینکه تو گرمای تابستون بری و دل به سختی راه بدی.
توی کشور چهار فصل ایران، بین جاذبه های گردشگری ای مثل جنگل و رودخونه و چشمه کلی انتخاب داریم
اما اگر دنبال جایی میگیردین که یه سر و گردن از بقیه بالاتر باشه، اگر دنبال یه پکیج تفریحی میگردین، بار سفر رو ببندین و حتما به چشمه گل رامیان برین که یه چشمه دایره ای شکله تو جنگلای گلستان و بهتون فرصت بهترین تفریحا رو با خانواده یا دوستانتون فراهم میکنه.
گل رامیان در فاصله‌ی ۵ کیلومتری جنوب شهرستان رامیان در استان گلستانه که جاده‌اش هم آسفالته.
این چشمه با ۱۲۰ متر عمق، عمیق ترین چشمه آب سرد جهانه. البته بخاطر سرمای آب و عمقش اصلا شنا کردن توش رو بهتون پیشنهاد نمیکنم.
در نزدیکی این مکان گردشگری دیدنی های دیگه ای از جمله دهکده توریستی پاقلعه، پارک جنگلی دلند، روستای کشکک و آبشار شیرآباد وجود داره و می تونید از دیدن اونهاهم لذت ببرید.
اگر از لحاظ موقعیت جغرافیایی بخوایم در نظر بگیریم، در مسیر جاده‌ی رامیان به النگ واقع شده و این چشمه در قسمتی از دامنه‌ی کوه هست که رودخانه‌ی قورچای در قسمت شرقی چشمه جاریه.همچنین چشمه گل یک کیلومتر از جاده اصلی تهران به مشهد فاصله داره
در ضمن این نکته هم یادتون باشه که زیبایی این چشمه تو فصل پاییز وصف نشدنیه! از دستش ندین
خوش بگذره😍

نظرات ثبت شده 0 مورد

نظر شما